1 Temmuz 2009 Çarşamba

Günlerdir bir hayalin peşindeyim,kovalayıp duruyorum.haylaz biraz ben kovaladıkça o kaçıyor.gönül kaçanı kovalar derler de alt tarafı bir düş bu.amma da nazlandı.tam yakaladığımı düşünüyorum kaçıveriyor düşünce iklimimden.hay allah!neden böyledir bunlar.hayal dünyasını kim yönetiyor bu insanların?Amman bizi yönetenlere benzemesin de!Sonra birde noka atışıyla,teğet geçmelerle,uğraşamaz bu ruh.Yeterince ince bir mizah duygusuyla kuşatılmış durumdayız zaten,birde düşlerimi yönetmeye kalkışırlarsa tahammül edemem ,göçerim bu dünyadan...hayatımı daha ne kadar güzelleştirebilirlerki(?)!Hayal dahi edemiyorum,kaçıyor benden hayalim,yakalayabilirsem anlatacağım yakın gelecekteki hayalimi.Korkarım çaldılar onu benden,benden önce başardı demekki birisi onu yakalamayı. Hey arkadaş kim yakaladıysa haber versin bu düşleri,yoksa çıldıracağım.ruhum daralmakta.Doğrusu tebrik etmeliyim onu,bu karamsar dünyada kuramadığım düşleri kurmayı başaranı başımın tacı yapmalıyım.Umudunu kaybetmemiş,çıldırmak üzere olan insanlardan korkmayan ve Polyanna 'yı da sollayan bu hayal avcısını tanımak isterim.Keşke birde ödül verebilsem ona!HAYAL OSCARI mesela.
Bakmayın böyle saçmaladığıma oldukça ümitsizim.İçim sızlıyor gazeteleri okudukça,minicik bir ışık görmek istiyorum kızıma bırakacağım yarınlarda..ülkemin yarınlarını görmek istiyorum,kızımın yaşayacağı hayatı düşlemek istiyorum,korkusuzca..bilmeden ölmek istemiyorum.kimden sorsam?doğruyu söyleyecek bir insan arıyorum,tarafsız,adil,sadece İNSANCA!

Hiç yorum yok: