18 Ağustos 2009 Salı

EY HAYAT!

yine çığlıklarını duyuyorum
bir köşesine hapsettiğim beynimde
bitmeyen isyanlarımın.
hayalde kalmadı savruldu
yitti umutsuzluk kasırgasıyla,
bütün sözlerim yorgun düştüler,
kelimeler acımı anlatamamakta.
hayat,bir dal olsun istiyorum tutunabileceğim
ruhumun yalnızlıklarını unutabileceğim,
geçmişin kör kuyularından kurtulabileceğim,
affettiğim yalanların izlerini silmek istiyorum
hayat,bir dal istiyorum tutunabileceğim,
korkmadan cesur adımlar atmak istiyorum
yeniden doğmak istiyorum hayat,yeniden başlamak
noktaladığım tüm duygularımı da yanıma alarak
bir dal istiyorum hayat,
tutunmak istiyorum birşeylere,
ait olmak,aslolmak,aşk olmak,bir olmak
illede bir olmak istiyorum seninle hayat
anlamak istiyorum çünkü seni
her ne kadar sen hiç anlayamadıysan da beni

derya

Hiç yorum yok: