25 Temmuz 2009 Cumartesi

LİSE YILLARI 1

Yaşamımızın ortalarında bir yerlerde,belki de sonlarındayız bu günlerde. yarınları kimseler bilemez var mı? yok mu? tek arzum olması! Çok başlarında olmak isterdim hayatımın,ilk gençlik yıllarını tekrar yaşamak..birçoğumuz istiyor olabilir bunu.
O günleri şimdiki aklımla yaşamak istiyorum aslında.
Liseyi Erzincan Kazım Karabekir Lisesinde okudum.Hayatımın dönüm noktalarından birisidir o okul.Çok güzel arkadaşlarım ve arkadaşlıklarım oldu.Tatlı günleri anıyorum hep,acı olanlar silindi hafızamdan.Yıllar sonra bir internet platformunda eski arkadaşlarımızın toplandığını duydum.Teknolojinin getirileri böyle anlamlı buluşmalara imza atıyor işte.Çok güzel olacak eminim.Zamanın bizlere nasıl davrandığını görecekler hep birlikte.Katılabilmeyi çok isterdim ancak imkansız.Önümzdeki yıllarda tekrarlanırsa belki..hayal ediyorum...
Katılanlar ilk gençlik yıllarının verdiği heyecanı arayacak birbirlerinin gözlerinde..saklı duygular,sırlar aynı gizemini koruyacak gönüllerde.bazı isimler anılacak,bazılarının telaffuzundan dahi kaçınılacak,gözlerde sadece bir acıma veya hüzün dolaşacak o an..bazı arkadaşlarımızı ,bazı öğretmenlerimizi ebediyete uğurlamış olmanın hüznü omuzlarına hafif bir yük konduracak..
en çok da eskiye dair itirafların olup olamayacağını merak ediyorum..gizli kalmış çoook işler olmalı o gençlik günlerinin heyecanıyla yaşanmış.
Artık bir aile sahibi,bir meslek sahibi ,bir hayat sahibi olarak nasıl paylaşımlar olabilecek merak ediyorum.
Değişimi nasıl yakaladığımızı merak ediyorum.Kişisel değişimimizi,fiziksel değişimimizi nasıl yaşadık merak ediyorum. Ogün orada olamayacağım ancak yankılarını takip edeceğim.MERAKTAYIM

Hiç yorum yok: